Współpraca
Nawiązanie współpracy
W celu nawiązania współpracy z TRANSFER System Montaży Finansowych sp. z o.o. należy dopełnić kilku formalności. Wymienione poniżej dokumenty prosimy o przesłanie na adres naszej skrytki pocztowej listem poleconym.
TRANSFER System Montaży Finansowych sp. z o.o.
skrytka pocztowa 16
85-950 Bydgoszcz 1
Kandydat na przedstawiciela powinien:
- prowadzić własną działalność gospodarczą (pośrednictwo finansowe) w lokalu biurowym wyposażonym w standardowe urządzenia biurowe takie jak: telefon, fax, kserokopiarka, zestaw komputerowy z drukarką, dostęp do internetu, skaner,
- zapoznać się z treścią regulaminu
udzielania pożyczek hipotecznych oraz instrukcjami: udzielania pożyczek gotówkowych
, pożyczek hipotecznych
oraz stawkami prowizji dla Agenta
.
- podpisać umowę przedstawicielską.
Dokumenty, które należy czytelnie podpisać i przesłać w dwóch egzemplarzach:
- Umowa agencyjna (pożyczki gotówkowe i hipoteczne
).
Dokumenty (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem):
- Dowód osobisty właściciela firmy i wszystkich pracowników, którzy będą sporządzać umowy dla Transfer.
- Arkusz aktualizacji danych
pośrednika.
- Wydruk z CEIDG.
- Wyciag z KRS (dotyczy spółek prawa handlowego).
UWAGA! Osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 52 322-21-78 wew. 13 p. Agnieszka Orzechowska).